Flyer Tactical & Adventure Fare 2013
Flyer Tactical & Adventure Fare 2013
Wat is jullie mening over deze flyer?
"Weapons are an important factor in war, but not the decisive one; it is man and not materials that counts"
Re: Flyer Tactical & Adventure Fare 2013
Wel grappig, al die batons op een rij. Hopelijk geen echte set van een actief dienende militair, vanwege de vele illegale sport- en wandelbatons. Heeft verder weinig met het onderwerp van de beurs te maken.
Alex
Alex
In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister - Goethe
- Schiavona13
naar mijn mening trekt de bovenkant de aandacht weg van de tekst
Gezocht Alles met betrekking tot Eere- en presentatie sabels
-
Ik ken die set! Die was toch van een marechaussist, die zijn collectie op dit forum heeft laten zien? Ik herinner me dat er (terechte) vragen kwamen over welke batons wel en niet gedragen mogen worden. Mochten worden, want betrokkene is nu bd.
Het trekt de aandacht. Wat die activiteiten nou precies met veteranen te maken hebben..?
Maar liever een bruggetje naar veteranen van deze beurs - dan van een slagerszaak!
Het trekt de aandacht. Wat die activiteiten nou precies met veteranen te maken hebben..?
Maar liever een bruggetje naar veteranen van deze beurs - dan van een slagerszaak!

- Spraakverwarring
Dat moet 'm zijn! Zie dit topic, het is de 2e t/m de 4e batonrij, een aantal malen achter elkaar herhaald. Goeie kans dat de afbeelding van dit form afkomstig is...Ben Benieuwd schreef:Ik ken die set! Die was toch van een marechaussist, die zijn collectie op dit forum heeft laten zien?
NUNTIUS TRANSMITTENDUS - Regiment Verbindingstroepen